Anak Nempel Seperti Perangko

  Punya anak yang nempel seperti perangko itu sesuatu banget dach. Jangan tanya berapa kali pintu toilet diketok-ketok nyariin bundanya huhuhu....males mandi smakin jadi, mandi bersih sehari sekali itu udah luarbyasaaa hahaha...emang bawaan emaknya males juga sih hihi.... Aslinya lebih banyak senengnya punya anak nempel en sayaaang sama bundanya. Bahkan lebih romantis dari siapapun termasuk … Continue reading Anak Nempel Seperti Perangko

Jalan-Jalan Pertama, Setelah Melahirkan

Ini cerita beberapa tahun lalu, masih suegeeer di kepala. Keluar rumah udah biasa, berjemur bareng baby Ray. Tapi....kalau jalan-jalan, ini pertama kalinyaaaa--sekitar 3 bulan setelah melahirkan. Kebangetan magernya, aselik hihi.... Awalnya sih males banget, mungkin saya aja yang pemalas hehe---mau pergi nggak, mau pergi nggak :D Setelah dipikir-pikir, nggak tega juga yach ngebiarin Pak Suami: … Continue reading Jalan-Jalan Pertama, Setelah Melahirkan

Woman Make Its Happen

Happy family started with happy women inside. Just make ourselves happy without others reason, and share your happiness to people's around you. Start your day with the best possible that you can do, good thing that makes you feel better. They will be yours and feel grateful for your happiness. Enjoy your day!  

Happiness

Are you happy? Yes you're. There is no reason that makes you not happy with your life. Ask into your mind and deep of your heart, what really you need and what you want. Keep asking until you find your truly answer. Find the answer by yourself. Each people's have their answer depending on their … Continue reading Happiness

Are You Happy?

Are you happy? Yes you're. There is no reason that makes you not happy with your life. Ask into your mind and deep of your heart, what really you need and what you want. Keep asking until you find your truly answer. Find the answer by yourself. Each people's have their answer depending on their … Continue reading Are You Happy?